"Svake godine uvedemo neki novi format i nastojimo osvježiti program. Ove godine ponovno smo pripremili iznimno bogat program kojim smo pokušali zahvatiti sve trenutno aktualne teme, ne samo u svijetu komunikacija i medija, nego i puno šire, a doveli smo i pripadnike financijske i telekomunikacijske industrije", kazao je danas predstavljajući program Festivala njegov direktor Tomo Ricov.
Program počinje u četvrtak, 19. rujna, predavanjem na temu utjecaja društvenih medija na marketinške metode. Nastavlja se u petak panel raspravom "Yesterday's papers" u kojoj je kao najzanimljiviji gost najavljen nekadašnji glavni urednik uglednog financijskog dnevnika Financial Times Geoffrey Owen, a raspravljat će se o razvoju novinarstva od 90-tih godina prošloga stoljeća do danas.
Veliki interes sudionika festivala i medija mogla bi izazvati panel rasprava "Politički dos and don'ts", u kojoj je najavljeno sudjelovanje prve potpredsjednice Vlade RH i ministrice vanjskih i europskih poslova Vesne Pusić te predsjednika Liberalno demokratske partije Srbije Čedomira Jovanovića.
O krizi tiskanih medija govorit će se na panelu "Povratak otprintanih"; o aktualnoj temi Hrvatske u EU-u bit će riječi na panelu "(Ne) idite u EU!", a na panelu "TV sadržaj: Igre bez granica" predstavnici televizijskih kuća iz regije pokušat će dati odgovore na pitanja zašto neke TV produkcije uspijevaju postati regionalni proizvodi, imaju li budućnost regionalni reality showovi i slično. O restrukturiranju i budućnosti Hrvatske radiotelevizije govorit će njezin ravnatelj Goran Radman.
Osim susreta s vodećim ljudima iz svijeta medija, sudionici će na Festivalu dobiti priliku čuti prezentacije stručnjaka globalnih kompanija. Festival će tako ugostiti Toma Budaya, globalnog šefa marketinga i komunikacije s potrošačima najveće svjetske prehrambene grupacije Nestle, koji će govoriti o pristupu privlačenju potrošača.
Direktor programa Nikola Vrdoljak najavio je panel o novim poslovnim modelima na tržištu telekomunikacija, u kojemu će sudjelovali čelni ljudi telekom kompanija prisutnih u regiji, dok će o financijskoj industriji u novom tehnološkom okruženju govoriti ugledni gosti iz bankarskog, osiguravateljskog i investicijskog sektora.
O kulturnoj suradnji među zemljama regije na području glazbe govorit će Ivan Tasovac, ravnatelj Beogradske filharmonije i odnedavni ministar kulture Srbije. Gost festivala bit će i bosanskohercegovački filmski redatelj Danis Tanović, koji će u razgovoru "Jedan na jedan" iznijeti svoje viđenje trenutne situacije u regionalnoj kinematografiji, te suradnje među zemljama bivše Jugoslavije.
Na festivalu će se po drugi puta održati regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, koja je lani proglašena marketinškim događajem godine. Kao novitet najavljeno je pokretanje web stranice BalCannes Yellow Pages, na kojoj će svi zainteresirani tijekom cijele godine moći pretraživati reklamne agencije i njihovu ponudu.
Prvi put na Weekend Media Festivalu održat će se dodjela regionalne internetske nagrade SoMo Borac. Nagrada se dodjeljuje u više kategorija, među ostalima za najbolje Facebook stranice, Twitter i Instagram profile, najbolje mobilne aplikacije, tablet magazine i internetski video godine.
Osim predavanja i panela, u festivalskom je programu i velik broj popratnih događanja. "Beograd na službenom putu" predstavit će najkreativnije subjekte beogradskog urbanog života. Sa svojim Big Bandom od 23 glazbenika nastupit će poznati srpski glumac Sergej Trifunović.
Izložba "Polet" donijet će zanimljive novinske oglase iz razdoblja od 1969.-1980. Tu je i TV serijal "Barakude", prvi hrvatski projekt poznatog američkog producenta hrvatskog podrijetla Petea Radovicha. Riječ je o seriji od četiri dokumentarna filma s osobnim pričama naših vaterpolista.
Program se odvija u četiri dvorane u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju.
Direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić kazao je kako je riječ o inicijativi koja predstavlja pomak u smjeru razvoja kulturnog turizma.
Festival komunikacijskih znanosti, namijenjen izravnim ili neizravnim djelatnicima u komunikacijskoj industriji, Weekend Media Festival prvotno je zamišljen kao središnje mjesto okupljanja medijske i oglašivačke scene u regiji, te PR agencija i marketinških profesionalaca. Zbog velikog interesa neizravnih sudionika u komunikacijskoj industriji, od 2008. do danas razvio se u širi gospodarski forum.