Ministar je to rekao odgovarajući u Donjoj Stubici na novinarski upit je li odabrana najskuplja ponuda za izradu tog plana.
Kazao je kako je prvenstveni cilj kod odabira ponude za budući strateški marketinški plan dobiti ponudu koja će omogućiti kvalitetnu turističku potrošnju.
Prilikom izrade natječaja predstavljen je jasan način bodovanja i što se prvenstveno traži u ponudi tako da su pravila igre bila jednaka za sve, rekao je Lorencin u Donjoj Stubici, gdje je nazočio predstavljanju novih turističkih gastro porizvoda.
Dodao je kako su svi bili u ravnopravnom položaju i svi su znali što se traži i za koje se stvari dobiva više bodova. Kada se povukla crta bilo je vidljivo koja je ponuda ekonomski najpovoljnija i koja nam nudi ono što tražimo, zaključio je ministar.
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice krajem lipnja prihvatilo je ponudu tvrtki THR iz Barcelone i zagrebačkog Horwath Consultinga za izradu strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. u iznosu od 3,78 milijuna kuna bez PDV ili 4,55 milijuna kuna s PDV-om. Na natječaj su, inače, stigle tri ponude.
Ministar Lorencin je na pitanje novinara o brojkama u kontinentalnom turizmu naveo kako su one na razini prošlogodišnjeg rezultata, sa udjelom kontinentalnog u ukupnom turizmu između 3 i 4 posto.
Iako je ta brojka relativno mala gledajući u cijelosti hrvatski turizam, važno je da gost ima kvalitetnu turističku ponudu na području cijele Hrvatske, a ne samo na moru, kazao je. Napomenuo je kako kontinentalnom turizmu u ovom trenutku nedostaje razvoj novih turističkih proizvoda te jača promocija na inozemnom tržištu.
Istaknuo je vodeću poziciju Krapinsko-zagorske županije koja prednjači ne samo po brojkama dolazaka i noćenja već i po inicijativama u ponudi novih turističkih proizvoda.