Zahtjevi su podijeljeni u dvije skupine. Oni koji imaju potpunu dokumentaciju odmah kreću u proceduru rješavanja i podnositelji takvih zahtjeva u slijedećih nekoliko mjeseci mogu očekivati dolazak službenika Varaždinske županije radi utvrđivanja usklađenosti priložene dokumentacije. Stranke koje su predale nepotpun zahtjev dobit će poziv za popunu dokumentacije te rok u kojem trebaju dostaviti sve priloge.
Inače, zahtjevi će se rješavati prema redosljedu zaprimanja. Građani koji žele da se njihov slučaj ranije riješi mogu još uvijek predati zamolbu za hitnim rješavanjem određenog predmeta, navodi se u priopćenju iz Varaždinske županije. Zbog velikog broja zahtjeva u županiji navode da je preuranjeno govoriti o bilo kakvim rokovima rješavanja svih pristiglih zahtjeva.
Pročelnik Upavnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja grada Varaždina Vlado Podbrežnički potvrdio je da je u njihov Odjel, znači za područje grada Varaždina, predano oko 5.300 zahtjeva od čega samo posljednjeg radnog dana predaje oko 500-tinjak zahtjeva. Prema njegovim riječima to je puno veći broj zahtjeva nego što su očekivali.