FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Promocijom najvećega kotlića za riblji paprikaš završen projekt Lijepa naša Sava

Autor: mkov
SLAVONSKI BROD, 5. srpnja 2013. (Hina) - Promocijom najvećeg kotlića za riblji paprikaš u Hrvatskoj i uz izvedbu tradicijskih posavskih pjesama i napjeva u osebujnom klapskom izričaju, večeras je u Slavonskom Brodu završen ovogodišnji program nacionalnog projekta „Lijepa naša Sava“.

Savski sajam i tradicionalnu Fišijadu posjetilo je, prema procjeni organizatora, više od pet tisuća posjetitelja koji su na obali Save uživali u tradicijskim jelima i ribljemu paprikašu koji je pripremalo više od 80 natjecateljskih ekipa.

U natjecanju za najbolje napravljen riblji paprikaš prvo mjesto pripalo je Josipu KItanoviću i Velike Koapnice, drugo Ivanu Vučkoviću iz Velike Kopanice, a treće Ivanu Severu također iz velike Kopanice.

Među posjetiteljima je bio i ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina koji je istaknuo da je to odlična manifestacija i putokaz kojim bi trebali ići gradovi na Savi.

„Sve ono što je napravljeno u tom projektu pokazuje koliko je Sava važna i koliko je draga Brođanima“, naglasio je ministar. Dodao je kako veliki broj ljudi i jako puno pozitivne energije samo potvrđuje da je to odlično izabrana, vođena i osmišljena akcija.

Gradonačelnik Slavonskoga Broda Mirko Duspara istaknuo je da je Savski sajam jedan od najvećih događanja ne samo u Slavonskome Brodu, nego i šire. „Ovo pokazuje ljubav Brođana i Slavonaca prema Savi koja je uistinu fantastična, bistra i zelena. Mislim da nema ljepše rijeke od naše Save“, ocijenio je. Dodao je da Slavonski Brod ima nekoliko važnih čimbenika bitnih za razvoj turizma – Tvrđavu, Ivanu Brlić-Mažuranić i Savu na kojoj je šetnica i najljepša plaža Poloj te jedina ulica sa splavima u Hrvatskoj. „Mi živimo i uživamo uz Savu“, dodao je.

Projekt „Lijepa naša Sava“ partnerski su pokrenuli 2008. tadašnja ministarstvo regionalnoga razvoja i mora, Međunarodna komisija za sliv rijeke Save i Coca-Cola s ciljem zaštite i promocije Save te podizanja svijesti o njezinoj važnosti za sve vidove života – od društvenih do ekoloških i gospodarskih. U projektu sudjeluju gradovi i turističke zajednice Zagreba, Županje, Siska i Slavonskoga Broda.

Voditelj projekta „Lijepa naša Sava“ i predstavnik Coca-Cole HBC Hrvatska Igor Ćutuk rekao je kako im je namjera na početku projekta, prije šest godina, bila da vrate građane njihovoj rijeci. “Odaziv građana u gradovima uz Savu pokazuje da smo u tome uspjeli“, kazao je Ćutuk, napominjući kako je na savskim sajmovima tijekom ove godine bilo više od 20 tisuća posjetitelja, a projekt su, dodao je, prepoznali i građani izvan Posavine.

Tajnik Međunarodne komisije za sliv rijeke Save Dejan Komatina istaknuo je da Savskim sajmom u Slavonskome Brodu završava šesto izdanje projekta „Lijepa naša Sava“ i obilježvanje Dana rijeke Save u svim četirima zemljama članicama Komisije – Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji. Dodao je da je „Lijepa naša Sava“ vodeći među svim nacionalnim projektima koji se trenutno provode u slivu rijeke Save, a zajednički im je cilj da se poruke o izuzetnim vrijednostima i potencijalima, ponajprije gospodarskim, prenesu na razinu lokalnih zajednica i građana koji žive u slijevu Save.

(Hina) xbma ymkov

An unhandled error has occurred. Reload 🗙