Znak ULTRA prvi su ponijeli dalmatinski trgovački lanci Djelo iz Šibenika, Ribola iz Kaštela, Sonik iz Zadra, i Victa iz Splita te zagorski trgovački lanac Trgocentar iz Zaboka, a u idućim mjesecima uz svoje će ga ime istaknuti i ostalih šesnaest članica, kaže se u priopćenju.
Usporedno s primjenom znaka ULTRA kreće i primjena novog vizualnog identiteta i to u u Dalmaciji izdavanjem kataloga i uređenjem vanjskog izgleda prodavaonica, a u Zagorju svijetlećim reklamama. Prilagodba će se nastaviti u sjeverozapadnoj Hrvatskoj i dijelu unutrašnjosti, a cilj je da cjelokupna grupacija bude vizualno prepoznata na novi način.
Promjenom vizualnog identiteta i imena, ULTRA dodatni naglasak stavlja na domaću proizvodnju jer ULTRA trgovine zastupaju poznate hrvatske proizvode, a poseban se naglasak stavlja na proizvode lokalnih proizvođača, kaže se u priopćenju.
Ultra gros je udruženje hrvatskih trgovačkih kuća nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe Zagreb i Unigrossa Pazin 2005. godine. Ultra posluje na više od 950 prodajnih mjesta sa 4.800 zaposlenih. Osnovna djelatnost je trgovina na veliko i malo robom široke potrošnje. U svojoj ponudi Ultra ima više od 450 proizvoda pod robnom markom Ultra plus koji čine 5,2 posto udjela u ukupnom prometu.