FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Više novca u kućnom proračunu za putovanja - istraživanje

Autor: dduk
ZAGREB, 24. svibnja 2013. (Hina) - Svjetski putnici i turisti ove će godine u odnosu na prethodne sezone povećati kućne proračune za putovanja u prosjeku za pet posto, dok neki od njih namjeravaju na putovanja potrošiti dvostruko više nego ranije, pokazuje istraživanje platne kompanije Visa.

Visin Barometar putnih trendova, pokazuje kako financije više nisu među tri najvažija razloga na osnovu kojeg turisti biraju destinacije već su to atrakcije i programi, prirodne ljepote i bogata kultura.

Prema istraživanju kojim je obuhvaćeno 12.631 osoba iz 25 zemalja, prosječan proračun turista po putovanju iznosi 2.390 dolara, a očekuje se da će taj iznos biti povećan na 2.501 dolar.

Povećanje proračuna za putovanja posebno je izraženo na azijskom tržištu gdje se predviđa porast od 46 posto, jer turisti iz Singapura, Tajlanda i Hong Konga planiraju za omiljene destinacije odvojiti duplo više novca nego ranije.

Najviše novca u inozemstvu ostave stanovnici Saudijske Arabije koji na putovanju potroše u prosjeku 6.666 dolara, a slijede ih Australci sa 4.118 dolara, dok treće mjesto zauzimaju Kinezi.

Istraživanje je pokazalo i da je SAD najpopularnija destinacija svjetskih putnika, kako onih u protekle dvije godine (17 posto), tako i onih koji namjeravaju putovati u 2013. (10 posto).

Među popularnim turističkim destinacijama u 2011. i 2012. bili su i Velika Britanija (12 posto), Francuska (12 posto), Kina, Singapur, Tajland i Hong Kong (10 posto).

Također, očekuje se porast potražnje regionalnih turističkih aranžmana, na što će dodatno utjecati i jačanje azijsko-pacifičke regije. Prema posljednjem popisu najpoželjnijih destinacija, očekuje se da će 31 posto svjetskih putovanja biti u Aziji i novim destinacijama Azijsko-pacifičke regije kao što su Australija (4 posto) i Koreja (3 posto).

(Hina) xduk ybn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙