Novinarima se obratio u Koprivnici, kamo je brzim vlakom doputovao iz Križevaca. Budući da je vlak kasnio pet minuta, novinari su ga pitali kada će vlakovi HŽ-a stizati na vrijeme. "Neće kasniti kada se završi kompletna obnova infrastrukture i voznih jedinica", odgovorio je i dodao da je za Koprivničko-križevačku županiju to što će koncem ove, odnosno početkom sljedeće godine početi prva ozbiljna rekonstrukcija dionice Dugo Selo - Križevaci, koja se nalazi na budućem europskom koridoru Baltik - Jadran.
"Ti radovi sigurno počinju u spomenutom roku, točan datum ovisi o provedbi javnog natječaja, a njihova vrijednost iznosi oko 200 milijuna eura. Njima će biti obuhvaćena rekonstrukcija kolodvora i stajališta te gradnja nadvožnjaka, što govori da se radi ne samo o prvoj ozbiljnoj rekonstrukciji, nego i izgradnji drugog kolosijeka", pojasnio je Hajdaš Dončić. Kazao je da će kompletna dionica od Rijeke do granice s Mađarskom kod Botova biti gotova 2018. ili 2019. godine.
Hajdaš Dončić je podsjetio da je izbor proizvođača 44 nova vlaka izvršen te se s poslovnim bankama vode razgovoru o njihovom financiranju. "Tijekom srpnja ili kolovoza očekujem potpisivanje ugovora s financijskim institucijama za izgradnju novih vlakova", kazao je te istaknuo da je najpovoljniji ponuđač za gradnju vlakova bila zajednica ponuditelja koju predvodi Končar. Dokaz je to da su hrvatske tvrtke konkurentne, napomenuo je.
Osim o željeznici, Hajdaš Dončić je informirao i o cestovnom prometu rekavši da će do jeseni 2015. godine biti dovršena dionica buduće brze ceste u dijelu od Vrbovca do Križevaca, a da Hrvatske ceste projektiraju i nastavak prometnice koja će se protezati od Križevaca do Koprivnice.