U razdoblju od siječnja do ožujka temeljni prihodi, koji pretpostavljaju nepromijenjene valutne tečajeve u odnosu na isto razdoblje prošle godine a isključuju utjecaj akvizicija i prodaje imovine, porasli su 4,9 posto, objavio je proizvođač deterdžena Omo i sapuna Dove.
Unilever je inače prestigao konkurente fokusiranjem na tržišta u razvoju u području Latinske Amerike i Azije, gdje je u promatranom razdoblju zabilježio 10,4-postotni rast temeljnih prihoda. Na tim tržištima sada ostvaruje 57 posto ukupnog prometa.
U Europi su pak temeljni prihodi pali za 3,1 posto. U Unileveru pritom tumače da su niske proljetne temperature u usporedbi s prošlom godinom pogodile prodaju sladoleda, dok je raspoloženje potrošača ugrozilo gospodarsko okruženje.
Pad je zabilježen i u segmentu namaza, ističu u Unileveru, ukazujući na izazovno promotivno okruženje i sklonost potrošača alternativnim proizvodima u odnosu na margarin.
"Rast je na razvijenim tržištima i dalje spor", ističe izvršni direktor Paul Polman. "Ovogodišnji rezultati u Europi uspoređeni su s vrlo jakom prošlom godinom i iako je ukupni rezultat solidan, rast su zakočili spori start sezone sladoleda i slabi segment namaza", objasnio je Polman.