Projekt je trajao 22 mjeseca, vrijedan je 900 tisuća eura, a većim je dijelom financiran iz fondova EU.
Partneri MPPI-u i Ministarstvu unutarnjih poslova (MUP) u tom su projektu bili njemačko Savezno ministarstvo prometa, graditeljstva i urbanog razvoja te poljski Glavni inspektorat za cestovni promet, čiji su predstavnici na svečanosti naglasili važnost suradnje u području cestovnog prometa.
Radeći na projektu uvjerili su se da je Hrvatska po tom pitanju spremna za ulazak u EU jer je svoje zakondavstvo uskladila s onima u EU, a kako će hrvatske ceste od 1. srpnja ove godine zapravo biti dio mreže europskih cesta projekt je koristio svim partnerima.
Osim dodatnog usklađivanja zakondavstva s područja sigurnosti cestovnog prometa i digitalnog tahografa projekt je, po riječima njegovog voditelja s hrvatske strane, pomoćnika ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Veselina Biševca, omogućio i široku edukaciju o važnosti povećanja sigurnosti prometa kako bi se izbjegle prometne nesreće i uvelo reda u prijevozničku industriju.
Provedbu tog projekata i suradnju partnera pohvalio je i Richard Masa iz Delegacije EU-a u Hrvatskoj kazavši da je sretan što vidi da se u Hrvatskoj kamioni već opremaju digitalnim tahografima čije je uvođenje jako važno za povećanje sigurnosti na cestama.
I u svijetu i u EU je prisutan trend porasta prometnih nesreća na cestama te je zbog toga Europska komisija pokrenula projekt kojim se do 2020. planira uspostaviti strukturni okvir suradnje svih zemalja članica EU za učinkovitu politiku sigurnosti na cestama i smanjenje broja unesrećenih na cestama, istaknuo je Masa.