Drugi po veličini maloprodajni lanac u svijetu, nakon američkog Wal-Marta, objavio je da su mu prihodi u prvom tromjesečju iznosili 20,8 milijardi eura.
Ukoliko se izuzme utjecaj valutnih tečajeva i goriva, prihodi su porasli za 0,2 posto, u usporedbi s 0,4-postotnim rastom u četvrtom tromjesečju 2012.
U Francuskoj su prihodi bili niži za 1,4 posto, nakon 0,8-postotnog pada u četvrtom tromjesečju, također pogođeni negativnim kalendarskim i nepovoljnim vremenskim uvjetima.
Pozorno praćena prodaja u Carrefourovim francuskih hipermarketima pala je za 2,9 posto, nakon 2-postotnog pada u četvrtom tromjesečju. Prodaja prehrambenih artikala zabilježila je ipak rast u promatranom razdoblju.
Carrefourovo matično tržište, ono francusko, na kojem ostvaruju više od 40 posto ukupne prodaje, ključan je pokazatelj za ulagače pri procjeni hoće li Carrefour napokon prebroditi loše godine u Europi, gdje promet u hipermarketima pritišće konkurencija u vidu specijaliziranih trgovina i trendovi lokalne ili online kupovine.
U Brazilu, drugom po veličini Carrefourovom tržištu, grupa i dalje bilježi snažan rast, a poboljšala je i rezultate u Kini.