Grupa je prva tri mjeseca ove godine ostvarila organski rast od 5,6 posto, između ostalog zahvaljujući snažnoj potražnji za dodacima prehrani i za flaširanom vodom.
Ukupni su prihodi, uključujući utjecaj valutnih tečajeva, porasli 4,3 posto, na 5,34 milijarde dolara.
U odjelu dječje hrane na koji otpada 22 posto prodaje grupe, ostvaren je rast prodaje za 17,1 posto, zahvaljujući snažnoj potražnji u azijsko-pacifičkoj regiji, posebno u Kini.
U Europi prodaja je pala 5,1 posto, pri čemu je najveći uteg bio južni dio kontinenta, pogođen strogim mjerama štednje. U Danoneu upozoravaju da očekuju nastavak negativnog trenda potrošnje u Europi i u ostatku godine.
Među velikim je prehrambenim grupama Danone najviše izložen dužničkoj krizi u eurozoni.
Grupa je najavila da će ukinuti oko 900 radnih mjesta zbog krize u južnoj Europi koja pogađa njihov ključni odjel mliječnih proizvoda. Fokusirat će se također na inovacije kako bi opravdao više cijene u odnosu na nebrendirane proizvode.
Prve rezultate tih mjera očekuju u drugoj polovici 2013., ponavljajući da im je cilj povratak "jakom", profitabilnom organskom rastu u idućoj godini.