To je, uz ostalo, istaknuto danas u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt na predstavljanju web/mrežne stranice projekta Turistička kultura koji se u deset godina postojanja zalaže za uvođenje interdisciplinarnih znanja s područja kulture, baštine i turizma u školske i vrtičke programe te općenito za obrazovanja mladih o turističkoj kulturi.
Projekt su, po riječima njegove voditeljice Nansi Ivanišević, 2003. pokrenuli Ured državne uprave u Splitsko-dalmatinskoj županiji i splitska udruga Prokultura u suradnji s osnovnim školama Vis i Pučišća te tvrtkom Coca-Cola HBC Hrvatska, a od početno uključenih deset, većinom dalmatinskih škola, danas ih je u projektu oko 300 iz cijele Hrvatske.
U sklopu projekta provode se brojne vrijedne aktivnosti, ali kako većina toga ostaje 'zabunkirana' u školama i teško dopire do šire javnosti, Ivanišević smatra da projekt treba 'usustavljenje' jer to nije važno samo za očuvanje baštine, kulturu, turizam, odgoj i obrazovanje nego i za identitet hrvatskih građana.
Slično su naglasile i ravnateljice osnovnih škola Pučišća (Brač) i Visa Lucija Puljak odnosno Anela Borčić iznoseći primjere što su učenici njihovih škola sve radili u sklopu tog projekta s ciljem uključivanja šire zajednice u očuvanje i promoviranje vrijednosti baštine njihovih otoka.
Na novim web stranicama Turističke kulture nalazi se i istoimeni interaktivni priručnik koji svim zainteresiranim omogućava preuzimanje brojnih podataka o Hrvatskoj, a tu su i radovi učenika hrvatskih osnovnih i srednjih škola te iz dijaspore, sudionika projekta.