"Potrošač" ističe da treba ovršni postupak učiniti transparentnijim, zaustaviti praksu odugovlačenja ovršnog postupka i pogodovanje ovrhovoditeljima, kao i smanjiti troškove ovršnog postupka. Također bi trebalo definirati precizan odnos Ovršnog zakona i odjeljka "zastare" iz Zakona o obveznim odnosima.
"Potrošač" traži potporu i partnerstvo s Ministarstvom pravosuđa tijekom rješavanja prevelikog broja potrošačkih ovršnih predmeta, te financijsku i stručnu podršku i partnerstvo s HNB-om, Ministarstvom finacija i Vladom u cilju nastavka kampanje "izgradnje finacijske pismenosti hrvatskih građana".
Osim toga, ta udruga traži i da se hitno provede preporuka Gospodarskog savjeta i Vijeća za socijalnu pravdu Predsjednika Republike za donošenje zakona o osobnom stečaju.
Predlažu i da idućeg mjeseca zajedno s ministarstvima pravosuđa i financija i HNB-om organiziraju okrugli stol na temu "kako podići pravnu zaštitu građana tijekom ovršnog postupka".