Iznimno smo zadovoljni ovogodišnjom promocijom, odaziv je bio velik, tražilo se mjesto više, a tako velik odaziv gostiju potvrđuje da je Hrvatska spremna za proboj na američko tržište vina, kazala je direktorica Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK Božica Marković.
Ove se godine, ispred Udruženja vinarstva HGK, predstavilo 29 hrvatskih vinara s više od stotinu različitih etiketa, a riječ je o gotovo svim najboljim hrvatskim vinarijama.
Igor Barbarić iz Udruženja vinarstva HGK ističe kako su sklopljeni i novi kontakti koji bi trebali rezultirati poslovnim uspjesima.
Udruženje vinarstva HGK započelo je stvaranje brenda "Vina Croatia-Vina Mosaica" s ciljem zajedničkog brendiranja hrvatskih vina, otvaranja inozemnih tržišta, poticanja konkurentnosti, prezentiranja Hrvatske kao vinske zemlje te pozicioniranje hrvatskih vina na svjetskoj vinskoj i turističkoj karti, što u završnici vodi boljoj prodaji vina na domaćem i stranom tržištu, rekao je Barbarić.