Ti su menadžeri sustavno ruinirali kompaniju tijekom proteklih dvadeset godina, a odlazili s ogromnim otpremninama i još većim naknadnim sudskim potraživanjima koja su se temeljila na beneficijama utkanim u ugovore koje im je potpisivala sama Vlada, ne pitajući ih za ostvarene poslovne rezultate, odnosno gubitke koji su nastali za njihova mandata, tvrde sindikati.
Zagovornicima stečaja nacionalne avio kompanije sindikati predlažu da dobro razmisle prije nego što ponove svoj zahtjev. Napominju kako je Croatia Airlines snažni direktni i indirektni generator turističkih prihoda zemlje, a domaćim zračnim lukama glavni komitent koji čini glavninu njihovih ukupnih prihoda.
Hrvatska ne bi uprihodila sedam milijardi eura od turizma u prošloj godini da nije funkcionirao i snažni zamašnjak nacionalne avio kompanije koja je čvrsti i sastavni dio turističke infrastrukture, kaže se u pismu šest sindikata koji djeluju u Croatia Airlinesu.
Smatraju da je medijska slika o Croatia Airlinesu kao monopolistu koji živi na državnim jaslama pogrešna, jer Croatia Airlines nikada nije bila monopolist niti je to mogao biti uz konkurenciju 70 drugih aviokompanija na hrvatskom tržištu.
Pravi monopolisti su zračne luke koje bez ometanja i konkurencije formiraju svoje cijene, smatraju sindikati.