Dane komunikacija najavili su na današnjoj konferenciji za novinare organizatori Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje-HURA i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga-IAB, naglasivši da očekuju više od 1.000 sudionika.
Taj festival ove godine zapravo objedinjuju dva dosadašnja festivala/natjecanja, Ideju X i Effie, što bi, po riječima predsjednika HURA-e Damir Ciglara, trebalo pridonijeti jačem okupljanju struke i boljem prepoznavanju najboljih projekata.
Radovi i projekti za natjecanje mogu se prijaviti do kraja travnja, a nagrade će temeljem ocjena stručnog žirija dodijeliti u tri osnove kategorije, X za najkreativnije radove, MIXX za najbolje digitalne/online kampanje te Effie za najučinkovitije kampanje.
Na Festivalu će biti i dosta radionica, predavanja i panel diskusija na temu marketinga, oglašavanja i tržišnog komuniciranja te trendova, koji bi ove godine slijedom oporavka marketinške i industrije na tržištima SAD-a i u dijelu Europe i u Hrvatskoj mogli biti pozitivniji nego prijašnjih godina, kazao je Ciglar.
Za očekivanja od ulaganja u marketing ove godine u Hrvatskoj kazao je da postoji određeni optimizam, ali i da je Hrvatska marketinški i komunikacijski mogla bolje iskoristiti ulazak u EU.
Dani komunikacija održat će se u rovinjskom hotelu Lone jer je to odličan primjer kako dobro osmišljen koncept i marketinške aktivnosti mogu pridonijeti poslovnom uspjehu i pozitivnoj promjeni imidža kompanije i cijele destinacije, istaknuo je predsjednik Uprave Maistre Tomislav Popović.
Prošlu godinu, kao svoju prvu poslovnu godinu, taj je hotel završio s odličnim rezultatima koje i dalje nastavlja bilježiti baš temeljem dobro osmišljenog proizvoda koje je tržište prepoznalo, dodao je Popović.