FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Nacionalni festival Dani komunikacija u Rovinju sredinom svibnja

Autor: tmis
ZAGREB, 20. veljače 2013. (Hina) - Nacionalni festival marketinških komunikacija Dani komunikacija održat će se od 16. do 19. svibnja u Rovinju te će kao jedini strukovni godišnji događaj u Hrvatskoj promovirati najbolje marketinške projekte u prijašnjem razdoblju, kao i važnost dobre marketinške komunikacije i kampanja za učinkovitije gospodarstvo.

Dane komunikacija najavili su na današnjoj konferenciji za novinare organizatori Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje-HURA i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga-IAB, naglasivši da očekuju više od 1.000 sudionika.

Taj festival ove godine zapravo objedinjuju dva dosadašnja festivala/natjecanja, Ideju X i Effie, što bi, po riječima predsjednika HURA-e Damir Ciglara, trebalo pridonijeti jačem okupljanju struke i boljem prepoznavanju najboljih projekata.

Radovi i projekti za natjecanje mogu se prijaviti do kraja travnja, a nagrade će temeljem ocjena stručnog žirija dodijeliti u tri osnove kategorije, X za najkreativnije radove, MIXX za najbolje digitalne/online kampanje te Effie za najučinkovitije kampanje.

Na Festivalu će biti i dosta radionica, predavanja i panel diskusija na temu marketinga, oglašavanja i tržišnog komuniciranja te trendova, koji bi ove godine slijedom oporavka marketinške i industrije na tržištima SAD-a i u dijelu Europe i u Hrvatskoj mogli biti pozitivniji nego prijašnjih godina, kazao je Ciglar.

Za očekivanja od ulaganja u marketing ove godine u Hrvatskoj kazao je da postoji određeni optimizam, ali i da je Hrvatska marketinški i komunikacijski mogla bolje iskoristiti ulazak u EU.

Dani komunikacija održat će se u rovinjskom hotelu Lone jer je to odličan primjer kako dobro osmišljen koncept i marketinške aktivnosti mogu pridonijeti poslovnom uspjehu i pozitivnoj promjeni imidža kompanije i cijele destinacije, istaknuo je predsjednik Uprave Maistre Tomislav Popović.

Prošlu godinu, kao svoju prvu poslovnu godinu, taj je hotel završio s odličnim rezultatima koje i dalje nastavlja bilježiti baš temeljem dobro osmišljenog proizvoda koje je tržište prepoznalo, dodao je Popović.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙