Ukupni promet Konzuma u prošloj je godini iznosio 14,9 milijardi kuna i 1,2 posto je viši u odnosu na promet iz 2011. godine, a prihod od prodaje ostvaren je na razini od 12,15 milijardi kuna.
Ukupni prihodi Konzuma lani su povećani u odnosu na godinu prije za 1 posto, na 13,5 milijardi kuna, uz istodobni rast ukupnih rashoda za 2,5 posto, na 13,2 milijarde kuna.
U ocjeni uvjeta u kojima će se odvijati poslovanje u ovoj godini, u izvješću Konzuma se navodi kako je realno očekivati da će potrošnja i u buduće stagnirati, a optimizam građana padati.
Kako u kriznim uvjetima poslovanja sektor prehrane pokazuje veću stabilnost u potrošnji od neprehrane, Konzum je prilagodio strukturu svoje asortimanske ponude potražnji te održao razinu svojih prometa i prihoda, stoji u izvješću.
Dodaje se da su poslovanje Konzuma u prošloj godini ipak pozitivno utjecala kretanja u turizmu, kao tradicionalnom potencijalu maloprodaje, s obzirom da taj maloprodajni lanac ljeti otvara i velik broj dodatnih sezonskih prodavaonica duž obale i na otocima.