Posjetio je teže ozlijeđenu putnicu, koja je jučer operirana, te konduktera i strojovođu, koji su zadržani na liječenju.
Dražen Ratković rekao je novinarima da je sigurnost željezničkog prijevoza dobra i da su sve upute i načela željezničkog prometa napravljeni tako da se, kako je rekao, "maksimalno izbjegne ljudski faktor", što se koji put ne može izbjeći.
Na novinarsko pitanje je li ljudski faktor uzrok te nesreće, rekao je kako će se na to moći odgovoriti nakon istrage.
Komentirajući stanje u željezničkom prometu s obzirom na prosječnu starost vlakova od 30 godina, Ratković je istaknuo da je objavljen natječaj za nabavu 32 nova elektromotorna vlaka, a do kraja godine bit će objavljen i natječaj za kupnju još 12 dizelskih motornih vlakova koji bi trebali biti isporučeni do kraja 2015. godine.
Kako je mjerodavno ministarstvo najavilo otpuštanje tri tisuće radnika HŽ-a, novinari su pitali i hoće li takva politika uzrokovati "znatniji pad sigurnosti u željezničkom prometu".
"Program restrukturiranja provodi se posljednjih devet mjeseci, a da se počeo provoditi prije sedam godina, danas bi situacija bila znatno bolja. Program je usmjeren na smanjenje i racionalizaciju troškova poslovanja, na investicije i na racionalizaciju procesa. Što se tiče viška zaposlenih, ne radi se o tehnološkom, nego, nazovimo ga, ekonomskom ili organizacijskom višku. Riječ je o ljudima koji uglavnom rade u administraciji. Oni koji se bave sigurnošću prometa sigurno neće biti višak", kazao je Ratković.
U željezničkoj nesreći koja se jučer popodne dogodila kod Carevdara ozlijeđeno je deset osoba, a zasad je utvrđeno da strojovođe vlakova nisu bili pod utjecajem alkohola i da je zbog uzbrdice i lošeg vremena teretni vlak proklizao i stao kad ga je udario putnički vlak.
Ozlijeđenima je liječnička pomoć pružena u koprivničkoj Općoj bolnici.