Tijekom tog razdoblja uključit će se elektrovučne podstanice (EVP) Delnice, Plase i Sušak, kompletna kontaktna mreža te postrojenja signalno-sigurnosne i telekomunikacijske tehnike, a naknadno i EVP Vrata i Matulji. Projekt izmjene ekektrične vuče vrijedan je 637 milijuna kuna.
Riječ je o složenom zahvatu na pruzi teške zemljopisne konfiguracije i ukupne građevinske duljine 132,2 kilometra, čijim završetkom će HŽ Infrastruktura do kraja ove godine dobiti jedinstveni sustav električne vuče od 25 kilovolta i 50 Herza na cijelom području.
Prednosti tog sustava su brojne, a jedna od njih je da više neće biti potrebno mijenjati lokomotive u kolodvoru Moravice, što će ubrzati tijek prometa i povećati propusnu moć pruge. Smanjit će se u troškovi energije i održavanja, ubrzati identificiranje i otklanjanje kvarova te smanjiti broj zaposlenika, napominju u HŽ-u.
HŽ upozorava sve koji se kreću u blizini pruga na kojima je izmijenjena vuča, na opasnosti koje prijete prilikom približavanja konstrukcijama visokonaponskih postrojenja i penjanja na njih, te prilikom penjanja na vagone i približavanja vodičima kontaktne mreže na željezničko-cestovnim prijelazima.
Korisnici željezničkih usluga mole se za strpljenje jer će tijekom pokusnog rada željeznički promet povremeno biti prekidan, odnosno poremećen vožnjama testnih vlakova.