FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka i Uniline potpisali ugovor o suradnji

Autor: tper
ZAGREB, 21. studenog 2012. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka i turistička kompanija Uniline potpisale su danas ugovor o poslovnoj suradnji kojim žele kroz zajedničko djelovanje ostvariti rast i razvoj na međunarodnim tržištima.

Zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale Podravka i Uniline će nastojati proširiti ponudu, ali i značajno povećati rezultate prodaje ponajprije na tržištima Rusije, Mađarske, Poljske, Kine i drugim tržištima.

Predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić istaknuo je kako je ovo novi iskorak dviju tvrtki te kako postoji veliki potencijal za rast na međunarodnim tržištima, prije svega srednje Europe i Rusije.

Više od polovice svojih prihoda Grupa Podravka ostvaruje na inozemnim tržištima što dovoljno govori koliko je važno pronalaziti nove modele suradnje koji će doprinjeti rastu i razvoju, rečeno je.

Mršić vjeruje kako suradnjom s Unilineom mogu ostvariti željene sinergijeske učinke kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.

I predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba smatra kako se zajedničkim djelovanjem može napraviti pomak i iskorak u poslovanju dviju tvrtki.

Uniline i Podravka ključni su igrači svatko u svom segmentu i normalno je da zajedno pronalaze nove mogućnosti plasmana i promocije svojih proizvoda, kazao je.

Nastojat ćemo biti prisutniji na tržištima gdje je Podravka jaka i obrnuto, a glavni interes su nam tržišta Europe, Rusije, ali i tržišta dalekih zemalja, istaknuo je.

Ugovor nema vremensko ograničenje, a vrijednost ugovora nije iskazana u novcu zato što iz međusobne zajedničke suradnje treba proizaći sinergijski učinak za ono što radimo, kazao je Mršić.

Očekuje se rast prodaje na inozemnim, ali i domaćem tržištu kroz HoReCa kanal (hoteli, restorani, kafići), zatim rast u prodaji turističkih aranžmana, a dodatni benifit suradnje je jačanje imidža obje kompanije, naveo je.

Napominje i kako će se raditi kopromocija, jedni druge će promovirati na pojedinim tržištima, osmislit će zajedničke promotivne aktivnosti, zajednički nastupati na sajmovima itd.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙