Organizacija proizvođača CCFA objavila je da je pad prodaje manje strašan ako se uzmu u obzir dva dodatna radna dana u rujnu 2011., što daje nižu negativnu stopu pada prodaje, od 10 posto.
U devetomjesečnom razdoblju do kraja rujna prodaja novih automobila smanjila se 13 posto, stoji u priopćenju CCFA-e. Pritom su francuski proizvođači u promatranom razdoblju zabilježili veći pad prodaje nego europska konkurencija, od čak 18,9 posto. Ostali europski proizvođači zabilježili su prosječan pad prodaje za 7,3 posto.
Prodaja Renaulta pala je u rujnu za trećinu, na 31.929 vozila.
PSA Peugeot Citroen, najveći proizvođač automobila u Francuskoj i drugi najveći u Europi, nakon njemačkog Volkswagena, prošao je puno bolje, s padom prodaje za pet posto.
Ključni francuski sektor slab je već nekoliko mjeseci zbog okončanja vladine sheme poticanja kupnje novih vozila, uvedene na vrhuncu financijske krize.
Čelnik PSA Peugeot Citroena prognozirao je za iduću godinu stagnaciju prodaje na europskom tržištu, dok je čelnik Renaulta naglasio potrebu za poboljšanjem konkurentnosti kako bi kompanija opstala.
"Mislim da se ne možemo nadati poboljšanju u idućoj godini" u Europi, rekao je Philippe Varin, čelnik PSA Peugeot Citroëna na početku Pariškog sajma automobila, dodajući da će rast biti "oko nule" ili čak "lagano negativan ".
Predviđajući 8,0-postotni pad prodaje na europskom tržištu u ovoj godini, Varin je rekao da kompanija stvara velike gubitke pri proizvodnji. Peugeot planira zatvoriti tvornicu sjeverno od Pariza i 8.000 radnih mjesta diljem Francuske.
Čelnik Renaulta Carlos Ghosn istaknuo je pak dilemu s kojom se susreću proizvođači srednje klase automobila u Europi, pritisnuti rastućim segmentom luksuznih vozila kojim dominiraju njemački proizvođači i ulazak u njihovu nišu azijskih tvrtki s jeftinijim modelima proizvedenim u istočnoj Europi.
"Danas je za nas glavno pitanje, glavni prioritet naša konkurentnost u Francuskoj, o tome ovisi naš opstanak", rekao je.