FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Siromaštvo se vraća u Europu, Unilever prilagođava marketinšku strategiju

Autor: mkuz
FRANKFURT, 27. kolovoza 2012. (Hina/AFP) - Nizozemski proizvođač prehrambenih i kozmetičkih proizvoda Unilever očekuje širenje siromaštva u Europi zbog dužničke krize u eurozoni pa je odlučio prilagoditi svoju markinšku strategiju, izvijestio je u ponedjeljak Financial Times Deutschland.

"Siromaštvo se vraća u Europu", kazao je u intervjuu za FTD čelnik europskog poslovanja Unilevera Jan Zijderveld.

"Ako potrošač u Španjolskoj u kupnji potroši samo 17 eura, onda mu nećemo moći prodati prašak za pranje rublja za polovicu tog budžeta", objasnio je istaknuo Zijderveld.

Stoga će Unilever početi koristiti marketinške strategije koje je svojedobno koristio u azijskim gospodarstvima u razvoju, naznačio je čelnik Unilevera.

(Hina) xmkuz ygple

An unhandled error has occurred. Reload 🗙