Uspinjača je puštena u promet nakon što je završen godišnji tehnički pregled i njezino redovito održavanje. Pobojane se kabine i trase, obavljeni radovi na instalacijama te izvršen cjeloviti tehnički zahvat. Prije puštanja u redoviti promet, obavljena je i ispitna vožnja uspinjače, rekao je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić.
U tih dva i pol mjeseca dok uspinjača nije vozila, Zagrepčanke i Zagrepčane te njihove goste na Gornji grad prevozio je autobus.
Uspinjača za Gornji grad najstarije je prijevozno sredstvo organiziranoga javnog prijevoza putnika u Zagrebu, godinu dana starije od konjskog tramvaja. U usporedbi s ostalim žičanim željeznicama koje su namijenjene javnom prometu, s prugom dugom 66 metara, najkraća je na svijetu.
U prosjeku dvije uspinjačinine kabine na godinu prijeđu oko 4000 km i prevezu oko 675.000 putnika. U više od jednog stoljeća vožnje nije bilo nijedne nesreće, nijednog stradalog putnika i zato uvjerljivo nosi naslov najsigurnijeg javnoga prijevoznog sredstava, ne samo u nas, nego i šire. Budući da je do danas u cijelosti zadržala prvobitni vanjski izgled i građevnu konstrukciju, a i većinu tehničkih svojstava koja su joj dali graditelji, zagrebačka je uspinjača zakonski zaštićena kao spomenik kulture.