Slijedi opremanje novog doka, koje bi trebalo trajati dva do tri tjedna, nakon čega će se dok početi operativno koristiti. Njegova cijena je oko sedam milijuna eura.
Dok je kompozitnog tipa s betonskim pontonima i čeličnim tornjevima duljine 155,5 metara, od čega na palubu pontona otpada 139,5 metara. Ukupna širina je 32,4 metra, a nosivost 8500 tona.
Na novom doku će se popravljati manji brodovi, prije svega tankeri za prijevoz kemikalija, LPG brodovi, trajekti i manji putnički brodovi kao i oni namijenjeni prijevozu općeg tereta i kontejnera, a moći će se obavljati preinake manjih off shore objekata.
Novi dok postavljen je na mjesto nekadašnjeg doka 7, koji je potonuo u lipnju 2007. te se morao izvući iz mora i ukloniti.
Uz ovaj dok, brodogradilište Viktor Lenac ima još dva doka. Početkom 2011. je obnovljen dok 5, kupljen prije 40 godina u Nizozemskoj. S vanjske strane lukobrana brodogradilišta je najdulji dok 11, koji može primati najveće brodove.
(Hina) xdsil yds