Okupivši veliki broj glumaca Popovski je uprizorio jedno od najpoznatijih djela svjetske literature, koje svojom temom ulazi u dijalog s našim turbulentnim vremenom, a istodobno opisuje mnogo toga što odlazi i odumire. To je predstava koja spaja dva vremena i ističe zajedničke opsesivne teme u njima, stoji u najavi nove ZKM-ove predstave.
Uz režiju Popovski potpisuje dramaturgiju i adaptaciju tog teksta slavnog ruskog klasika, a upravo je u Rusiji njegov rad iznimno cijenjen. Završivši studij na ruskoj akademiji GITIS u klasi Pjotra Fomenka, posljednjih dvadeset godina režira u ruskim kazalištima, a ponajviše u Kazališnoj radionici Pjotra Fomenka te u Kazalištu glazbe i poezije Elene Kamburove u Moskvi.
Režirao je mnoge ruske uspješnice, među ostalim, "Avanturu" koja je gostovala na brojnim svjetskim festivalima, "Tvorca masaka" prema drami F. Krommenlinka, "Jevgenija Onjegina", "Pugačova", komad utemeljen na Puškinovoj i Jesenjinovoj poeziji, Gogoljev "Dnevnik jednog luđaka". S maestrom Mstislavom Rostopovičem 2005. je režirao "Rat i mir" u Boljšoj teatru u Moskvi.
Popovski kaže da je "Idiot" aktualan i ima puno dodirnih točaka s današnjim vremenom, a na pitanje zašto to djelo postaviti na pozornicu danas, odgovara kako ga je na to potaknula intuicija i osjećaj da je upravo sada trenutak za njega.
Govoreći o procesu rada na predstavi i suradnji s ansamblom ZKM-a, Popovski ističe kako su njegovi osjećaji u vezi toga dvojaki jer je bilo jako malo vremena za postavljanje predstavljanje i ulaženje u duboki svijet misli Dostojevskog, tek devet tjedana, no ponosan je što je uspio napraviti taj pomalo avanturistički posao.
Po riječima ravnateljice ZKM-a Dubravke Vrgoč, "Idiot" je predstava drugih i drukčijih, a njome se nastavlja niz projekata tog kazališta koji pozornost daju upravo onima koji u društvu nailaze na najviše nerazumijevanja. Nakon dugo vremena ZKM se ponovno bavi klasičnom literaturom, a tom predstavom pokazujemo da svaki tekst može biti suvremen, ovisno o tome kako ga prikažemo, dodala je.
U predstavi glume još Milivoj Beader, Goran Bogdan, Nataša Dorčić, Maro Martinović, Ksenija Marinković, Lucija Šerbedžija, Barbara Prpić, Jadranka Đokić, Damir Šaban, Zoran Čubrilo, Pjer Meničanin, Sreten Mokrović, Filip Nola, Katarina Bistrović Darvaš, Dora Polić Vitez, Rajko Bundalo, Jasmin Telalović i drugi.
Scenu je oblikovala Nina Bačun, za scenski pokret bila je zadužena Jelena Vukmirica Makovičić, asistentica redatelja je Ivana Đula, a učiteljica pjevanja Petra Antolić. Kostimografkinja je bila Doris Kristić, koja najavljuje stilske kostime kakvi već dugo nisu viđeni u domaćim kazalištima.