Riječ je o drugoj od dvije novogradnje koje su bile započete u talijanskim brodogradilištima De Polli Pallestrina i Nuovo Arsenale Catubi, ali su nakon njihova zatvaranja dotegljene u 3. maj.
Brodogradilište 3. maj ugovorilo je završetak tog posla, sklopivši s Utkilenom u prosincu 2009. ugovor vrijedan ukupno 18 milijuna eura.
Oba tankera namijenjena su za prijevoz nafte i kemikalija, svaki dužine 129 metara, širine 19,2 metra i nosivosti 9.500 tona. Spremnici za teret izrađeni su od nehrđajudeg čelika, što je novina u proizvodnom programu 3. maja.
U knjizi narudžbi 3. maja sada je šest brodova – jedan tanker za Uljanik Plovidbu iz Pule, četiri tankera za prijevoz asfalta za švedsku tvrtku Wisby Tankers te teglenica za belgijsku tvrtku Sarens.
Zaposlenost brodogradilišta time je osigurana do jeseni ove godine, a u očekivanje informacija o procesu preustroja, Uprava 3. maja pojačano radi na ugovaranju novih poslova, navode iz riječkog škvera.