FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Industrija oglašavanja najavljuje drugi nacionalni festival IdejaX

Autor: tmis
ZAGREB, 21. veljače 2012. (Hina) - Drugi nacionalni festival kreativnog oglašavanja IdejaX održat će se 11. i 12. svibnja u Umagu, a očekuje se da će okupiti više od prošlogodišnjih oko 1.300 sudionika uz velik broj prijava za natjecateljske radove, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Industrija oglašavanja u Hrvatskoj je prošle godine zabilježila pad investicija u odnosu na godinu prije, a ove godine, iako je tek počela, primjetan je oprez zbog krize koja se još osjeća te mjera koje uvodi nova Vlada, poput povećanja stope PDV-a, te se teško može predvidjeti kako će godina zapravo izgledati, kaže novi predsjednik HURA-e Damir Ciglar.

Napominjući da će HURA uskoro objaviti podatke o investicijama u oglašavanje u prošloj godini, Ciglar je istaknuo kako je upravo festival IdejaX, kojeg HURA organizira s hrvatskom podružnicom Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB), jedan od načina da se promovira važnost oglašavanja i marketinga u širem smislu za sve segmente društva.

To je tim važnije jer su u krizi i prilikom restrukturiranja poslovanja marketing i oglašavanje među prvima 'na udaru' rezanja troškova, a dobre ideje koje će promovirati Festival mogu pridonijeti poslovanju, kazao je Ciglar.

Stoga će i program Festivala ove godine biti jači nego lani, a očekuju i velik broj prijava za natjecateljske radove. Prošle je godine tih radova bilo više od 270, a zainteresirani radove iz svih segmenata oglašavanja, od tradicionalnog do online-a, mogu prijavljivati od 1. ožujka do 1. svibnja.

Predsjednik IAB-a Jan Jilek naglasio je da je temeljna ideje Festivala vrednovati najbolje što se događa u komunikacijskom biznisu, dok je predsjednik žirija Nikola Žinić istaknuo da će u radovima tražiti originalnu i inspirativnu ideju koja odražava i kontekst tržišta.

Uz izbor najboljih radova sudionici Festivala će moći čuti i desetak predavanja europskih i svjetskih marketinških stručnjaka, poput Nate Elliota iz SAD-a i Dave Trotta iz Velike Britanije, a održat će se i diskusije o stanju i trendovima u struci.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙