Ti će automobili biti namijenjeni europskom tržištu.
"U veljači ćemo početi proizvodnju automobila (...) Prvih dvjesto vozila proizvedenih pokusno već je spremno", rekao je Kiril Georgijev, direktor Litex Motorsa za časopis "168 časa".
"U prvoj fazi predviđena je samo montaža. No trenutačno pregovaramo s kooperantima kako bismo za 2 do 3 godine organizirali proizvodnju svih dijelova u Bugarskoj", dodao je predstavnik Litex Motorsa.
Ta bugarska tvornica osnovala je poduzeće u Loveču, na sjeveru Bugarske, na temelju ugovora o suradnji s najvećom privatnom kineskom tvornicom automobila Great Wallom, potpisanim 2009.
Njezin godišnji kapacitet je 50.000 komada automobila "za europsko tržište", piše Litex Motors na svojoj internetskoj stranici.
Ovo je prvi put da neka kineska tvornica automobila ugovara montažu svojih automobila u nekoj od zemalja EU-a, piše "168 časa". Kako navodi Litex Motors, Great Wall je jedina kineska tvrtka čiji automobili odgovaraju europskim zahtjevima za sigurnost i kvalitu i koja izvozi u Europu.
U Bugarskoj će se sastavljati tri marke automobila: Voleex C10, Steed 5 i 4x4 Hover H5.
Bugarska ima ograničenu tradiciju u proizvodnji automobila. Model renaulta i fiata ondje se montirao od 1967. do 1970. U vrijeme komunizma sastavljali su se i ruski automobili marke moskvič.