"Mi nikad nismo tvrdili da je netko potrošio, nego da je vrijednost oglasnog prostora koji su pojedine stranke, koalicije i neovisne liste imale tolika i tolika", izjavio je Petrović novinarima nakon prezentacije rezultata istraživanja Transparency Internationala u Novinarskom domu.
Naglasio je kako su TIH i GONG odabrali najednostavniji način kako izraziti vrijednost oglasnog prostora, pobrojavši minute, odnosno sekunde u elektronskim medijima, broj izbornih plakata te veličinu oglasa u novinama. "S obzirom da su to ipak kruške i jabuke najjednostavnije je bilo izraziti novčanu protuvrijednost ukupnog oglasnog prostora, s tim da smo se koristili isključivo javnim izvorima i na temelju toga izračunali kolika je vrijednost oglasnog prostora", istaknuo je Petrović.
Upitan koliko vjeruje izvješćima o financiranju izborne promidžbe koja su podnijele stranke, odgovorio je kako TIH nema razloga ne vjerovati tim izvješćima te izrazio nadu da će vidjeti kolike su stranke dobile komercijalne popuste u medijima za svoje oglašavanje.
"Po našem tumačenju, komercijalni popust ne može postojati, može postojati samo donacija, s tim da ta donacija ne može biti veća od 200 tisuća kuna, jer inače se tu otvara mogućnost za razne špekulacije i tumačenja zakona koja mi smatramo iznimno štetnima u ovoj fazi izbora", ocijenio je.
Nakon što su TIH i GONG prije nekoliko dana objavili podatke o tome koliko su stranke utrošile novca prvoga dana kampanje i prije njezinog službenog početka, HDZ je te dvije nevladine udruge prozvao za iznošenje neistinitih podataka i upozorio da tako narušavaju ravnopravnu izbornu utakmicu i predstojeće izbore čine netransparentnima.
Naime, GONG i TIH su objavili da je ta stranka 17. studenoga, prvoga dana kampanje, na oglašavanje potrošila 1.551.720 kuna bez PDV-a, dok je HDZ-ov izborni stožer naveo da je stranka potrošila nešto više od milijun kuna s PDV-om.