Kampanja, predstavljena u Kući ljudskih prava, sastoji se od "bilboard-plakata" postavljenih u Zagrebu, Osijeku, Splitu i Samoboru, letaka te radijskog jingla i TV spota, rekla je urednica Queer.hr-a Karla Horvat-Crnogaj te pozvala medije da emitiraju spotove i jinglove u svojim programima.
Istaknula je kako je kampanja koncipirana oko slogana "Jer nam je stalo!", s fokusom na aktualne teme povezane s izravnim fizičkim nasiljenm usmjerenim protiv osoba LGBT, govorom mržnje, manjkom obrazovanja o temama LGBT (s naglaskom na važnost poučavanja o rodnim ulogama i stereotipima te seksualnosti u školama), ekonomskim nasiljem i nasiljem među mladima povezanim s pravima LGBT, nemogućnosti ostvarivanja odnosno uskraćivanja pojedinih prava (posjećivanje partnera/ice u bolnici, iskazivanje osjećaja u javnosti), koja su zajamčena zakonima.
Rekla je kako se "kampanja obraća šutljivoj i tihoj većini" koju pozivaju na iskazivanje solidarnosti prema osobama LGBT koje žive u svijetu diskriminacije i nasilja. Također je naglasila kako je kampanja tempirana i u vrijeme predizborne kampanje te da podsjeća političare na važnost ljudskih prava.
Marko Jurčić iz Zagreb Pridea rekao je kako su seksualna orijentacija, rodni identitet i rodno izražavanje jedne od najčešćih osnova diskriminacije i nasilja te da u društvu postoji jaka homo/bi/transfobija, a osobe LGBT izložene su marginalizaciji i svakodnevnu psihičkom i fizičkom nasilju.
"Dosta nam je društva u kojem je svaka druga osoba LGBT doživjela neki od oblika nasilja, želimo društvo tolerancije i prihvaćanja različitosti. Dosta nam je i političara koji ne provode zakone koje su sami donijeli. U Hrvatskoj ne postoji dovoljna institucionalna potpora u suzbijanju transfobije i homofobije. Želimo javnu osudu homofobije i transfobije na svim razinama, uključivo nositelje izvršne vlasti, što je standard u zemljama EU-a", dodao je.
Istaknuo je kako osobe LGBT nisu ravnopravne u dobivanju javnih zdravstvenih i socijalnih usluga te ostvarivanju drugih ekonomskih, društvenih i kulturnih prava koja proistječu iz bračnog statusa.
U kampanji su, među inima, sudjelovale brojne poznate osobe iz kulturnog i društvenog života (novinar Aleksandar Stanković, glumica Nina Violić, televizijska voditeljica Ida Prester...), a današnjem predstavljanju nazočili su psihologinja Mirjana Krizmanić, glumica Urša Raukar i pjevač Žan Jakopač.