Brod „Galeb“ proglašen je pokretnim kulturnim dobrom, a od prošle godine je u vlasništvu grada Rijeke.
Po prijedlogu, koji još treba prihvatiti Gradsko vijeće, godišnja naknada za koncesiju bila bi u nepromjenjivu dijelu 14.112 kuna, a u promjenjivu tri posto od prihoda ostvarena obavljanjem gospodarske djelatnosti na kulturnom dobru.
Ako bi se godišnji indeks potrošačkih cijena, koji objavljuje Državni zavod za statistiku, povećao ili smanjio za više od tri posto, promijenio bi se nepromjenjivi dio naknade.
Koncesija će biti izdana na temelju zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara i zakona o koncesijama, a brod mora biti uređen u skladu s uvjetima konzervatora.
Po Obersnelovim riječima, zainteresiranih za koncesiju ima, a u uvjetima za koncesiju bila bi i odredba da dio broda koji ima memorijalnu vrijednost mora ostati nepromijenjen, a da se drugi dio može urediti za gospodarske djelatnosti.
Brod Galeb, izgrađen 1938., prvotno je služio za prijevoz banana, a 1944. je, tada pod njemačkom zastavom, potopljen u riječkoj luci. Iz mora je izvađen 1948. te obnovljen. Nakon obnove služio je kao školski brod, a potom kao jahta Josipa Broza Tita. Galeb je 90-ih prodan, ali ga je vlasnik, tvrtka iz Liberije, ostavila da propada u Brodogradilištu Viktor Lenac. Proglašen je hrvatskim kulturnim dobrom, a onda ga je na sudskoj dražbi 2009. kupio grad Rijeka.
Mjerodavno ministarstvo bilo je odredilo da na brodu treba provesti hitne mjere zaštite pa je 2008. i 2009. saniran i konzerviran. Za kupnju i sanaciju broda i druge troškove do sada je riječka gradska uprava utrošila ukupno 3,5 milijuna kuna.