Najtraženiji su bili konobari (28 posto oglasa), kuhari (16 posto oglasa), te prodavači, pomoćni radnici u kuhinji i recepcionari (po 2 posto oglasa).
Gledajući oglase objavljene od siječnja do kolovoza najviše oglašenih radnih pozicija, osim za Zagreb i Zagrebačku županiju (31 posto), objavljeno je za Splitsko-dalmatinsku (14 posto) i Dubrovačko-neretvansku županiju (12 posto).
Među gradovima na obali drugu godinu za redom po broju objavljenih natječaja vodi Dubrovnik (6 posto od ukupnog broja oglasa u turizmu), dok je Split zauzeo drugo mjesto (5 posto oglasa).
Kada je riječ o kvalifikacijama za zaposlenje u turizmu, u 47 posto oglasa stručna sprema nije bila bitna, dok se u 40 posto slučajeva tražila srednja stručna sprema. U 65 posto oglasa nije se tražilo prethodno radno iskustvo.
Najviše se tražilo znanje engleskog jezika (44 posto), a znatno manje njemačkog (16 posto) i talijanskog (10 posto). Rad na računalu kao uvjet bio je naveden tek u 28 posto oglasa.
Većina oglasa i dalje je za rad na određeno vrijeme a gotovo da nema promjena u odnosu na prošlu godinu (65 posto u 2011. prema 66 posto u 2010.). U 49 posto posto oglasa nudilo se stalno zaposlenje, 16 posto oglasa nudilo je studentske poslove, a 9 posto honorarne.
Od Jadranskih županija, najviše oglasa za stalni posao objavljeno je za Zadarsku (46 posto) i Splitsko-dalmatinsku županiju (40 posto), a najviše sezonskih poslova za Dubrovačko-neretvansku (95 posto) i Šibensko-kninsku županiju (93 posto).