Ističući da ove godine nastavljaju svoju strategiju jačanja prodaje, veće prisutnosti kod korisnika, traženja novih partnera te fokusiranja na inovativna rješenja, predsjednik Uprave Recro-Neta Tomislav Hrisoho napominje i da su za dugoročan uspjeh tvrtke ključni razumijevanje tehnoloških i poslovnih promjena na tržištu.
Dobri poslovni rezultati u prvoj polovici ove godine oslanjanju se na dobro poslovanje u prošloj godini, koju su završili s porastom ukupnih prihoda od 63 posto, na 122,7 milijuna kuna.
Slijedom toga prošlu je godinu Recro-Net završio s dobiti od 2,8 milijuna kuna, za razliku od godine prije kada su imali gubitak.
Iz te tvrtke dodaju da su prošle godine ulagali i u dalje širenje u regiju, tako da su ovu godinu dočekali s pet Recro-Net tvrtki, i to u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Middle East (sa sjedištem u Dubaiu), Gecko Solutions u Srbiji te Intenda Net u Zagrebu koje sve čine Recro-Net Grupu.