Ne mogu odgovorni tvrditi da nisu znali za Paravinju i njegovu prošlost jer je sindikat u njegovo ime podnosio više kaznenih prijava protiv bivših poslodavaca, pa su državne institucije koje su rješavale te predmete morale znati da se radi o osuđenom silovatelju, istaknuo je predsjednik sindikata Miljenko Gočin.
U vezi jedne od tih prijava inspektor cestovnog prometa za područje Karlovca rekao mi je kako je sindikat "za svjedoka dao čovjeka koji ima kriminalni dosje", što znači da je znao za Paravinjinu prošlost, rekao je Gočin.
Osim toga, Paravinja je, po našim informacijama, radio za najmanje pet poslodavaca - Trgometal, Renato P.P., Borna logistika, Triton Zagreb i Godec Beton, a da ga nitko od njih nije poslao na liječnički pregled niti tražio potvrdu o nekažnjavanju, kaže Gočin.
Sindikat je novinarima na uvid dao dokumentaciju iz koje se vidi da im se Paravinja više puta obraćao upozoravajući na nepravilnosti i kršenje radnih prava kod pojedinih poslodavaca, a da je sindikat u vezi toga podnosio prijave Državnom inspektoratu, Službi inspekcije cestovnog prometa, Financijskoj policiji i Ravnateljstvu policije.
Paravinja je čak bio na razgovoru u policijskoj postaji Obrovac zbog prijave o jednom krivotvorenom dokumentu (uvjerenje o osposobljenosti za rukovanje viličarom), no nitko, od MUP-a do Državnog inspektorata, nije reagirao na činjenicu da je bio osuđen za silovanje u susjednoj državi, napominju u sindikatu.
U kakvoj mi to državi živimo, upitao je savjetnik sindikata Damir Gašparović upozorivši kako u prometnom sektoru vlada ogroman nered, zbog čega je moguće da doslovce bilo tko može postati vozačem i izazvati tragediju na cesti.
Pojedini vozači voze bez propisanog odmora čak i autobuse s djecom, a neki voze kamione pretovarene s teretom i do 20 tona većim od dopuštene težine, što je sve apsolutno protuzakonito, međutim inspekcije ne reagiraju. Koliko ljudi treba još platiti glavom da bi država počela funkcionirati, kaže Gašparović.
Sindikat se zalaže za izradu registra vozača i donošenje Granskog kolektivnog ugovora smatrajući da bi to moglo uvesti reda u kaos u prometnom sektoru.