FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Uključivanje osoba s teškoćama u obrazovni sustav temelj inkluzivnog društva

Autor: gvla
ZAGREB, 27. lipnja 2011. (Hina) - Uključivanje djece s teškoćama u redovni sustav srednjoškolskog obrazovanja te razvoj svijesti o važnosti cjeloživotnog obrazovanja tema je predstojeće 3. konferencije pod nazivom "Potporom do škole za sve" koja će se 7. srpnja održati u Zagrebu u organizaciji udruge za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM.

Riječ je o završnom događaju u sklopu projekta "Cjeloživotnim obrazovanjem do škole za sve", sufinanciranog iz IPA predpristupnog fonda EU, koji Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama provodi od rujna 2010. u partnerstvu s Poljoprivrednom školom Zagreb, priopćili su danas organizatori konferencije.

Na konferenciji će biti predstavljeni rezultati aktivnosti i edukacija provedenih u sklopu toga projekta a okupit će stručnjake, obrazovne djelatnike, predstavnike odgojno-obrazovnih ustanova, ministarstava i drugih nadležnih državnih institucija, kao i udruge roditelja, te stručnjake i medije.

Cilj konferencije je razmjena iskustava o važnosti cijeloživotnog obrazovanja za ostvarenje inkluzivnog društva kroz povećanje edukacijske uključenosti učenika s teškoćama u srednjoškolsko obrazovanje radi ostvarenja strateškog cilja hrvatske obrazovne politike, a to je obrazovanje koje pruža jednake mogućnosti svim učenicima u "školi za sve", ističe se u priopćenju organizatora.

Projekt proveden tijekom školske godine 2010./2011. obuhvatio je 11 srednjih strukovnih škola u pet gradova radi ostvarenja inkluzivnog društva kroz povećanje edukacijske uključenosti učenika s teškoćama u srednjoškolsko obrazovanje i to kroz senzibilizaciju redovnih škola na teškoće učenika te podizanje kompetencija nastavnika srednjih strukovnih škola za rad s učenicima s teškoćama.

Uz edukaciju profesora srednjih strukovnih škola za rad s učenicima s teškoćama projekt se, kroz razne aktivnosti edukacije, savjetovanja i supervizije, usmjerio i na usavršavanje stručnjaka posebnih škola za članove mobilnih stručnih timova kao podršku procesu inkluzije u redovnoj školi.

U Republici Hrvatskoj evidentirano je gotovo 430 tisuća osoba s invaliditetom, ili 9,7 posto ukupnog stanovništva. Prema podacima ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, samo je nešto više od 1,4 posto učenika s teškoćama uključeno u redovni sustav srednjoškolskog odgoja i obrazovanja.

(Hina) xgvla ydgk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙