FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dubrovnik: Hrvatska se uključuje u projekt TUI INSIDE

Autor: hspa
DUBROVNIK, 11. svibnja 2011. (Hina) - Promotivno-edukacijska akcija TUI INSIDE prvi se put provodi u Hrvatskoj, a iskustva drugih mediteranskih zemalja, u kojima je već provedena, pokazuju da je pridonijela povećanju turističkog prometa iz Njemačke i do 30 posto te dugoročnim učincima boljeg pozicioniranja pojedinih turističkih odredišta, istaknuto je danas u Dubrovniku na konferenciji za novinare u povodu uključivanja Hrvatske u taj projekt.

Projekt dovodi 900 agenata u Dubrovnik i jedan je od dvaju najvećih turističkih događaja ove godine u Hrvatskoj, prvi se provodi u Dubrovniku u predsezoni, a drugi će se provoditi u Zagrebu u posezoni, istaknuo je ministar turizma Damir Bajs.

Akciju TUI INSIDE provode ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji s najvećim njemačkim turoperatorom TUI Deutschland, a cilj je promicati ugled hrvatskog turizma, bolje pozicionirati Hrvatsku kao turističko odredište te promovirati organizirani turistički promet u Njemačkoj, koja je hrvatsko vodeće emitivno tržište.

U akciji, započetoj u studenom 2010., sudjelovalo je više od 4200 sudionika, predstavnika njemačkih putničkih agencija. Nakon provjere znanja o Hrvatskoj izabrano ih je 900 koji će u svibnju u šest skupina boraviti u Dubrovniku i Dubrovačko-neretvanskoj županiji, a prva je već stigla u Dubrovnik.

Ministarstvo turizma i HTZ nastoje ojačati konkurentnost i poboljšati kvalitetu hrvatskog turizma osmišljenim turističkim kampanjama kako bi Hrvatsku od odredišta koje isključivo nudi sunce i more pretvorili u odredište visokog stila života s ekopredznakom, poput Francuske i Italije, istaknuo je ministar Bajs na konferenciji na kojoj su sudjelovali i direktor glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić i predstavnici TUI-ja.

U suradnji s TUI-jem Hrvatska će se predstaviti i pod novim geslom: "Stara destinacija za novu kvalitetu".

Direktor glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić kazao je kako je suradnja s TUI-jem posebno važna u promjeni imidža Hrvatske kakav baštinimo u onaj koji želimo u budućnosti.

Predstavnici TUI-ja Dieter Zumpel i Mehdi Langanke naglasili su kako se akcija TUI INSIDE prvi put provodi u Hrvatskoj, a iskustva drugih mediteranskih zemalja u kojima je već provedena pokazuju da se povećao turistički promet iz Njemačke i do 30 posto, s dugoročnim učincima boljeg pozicioniranja, kvalitetnijeg predstavljanja i prodaje turističke ponude pojedinih odredišta.

Naime, TUI INSIDE ove se godine održava deveti put, a do sada je proveden, primjerice, u Španjolskoj, Italiji, Egiptu, Turskoj i Kubi.

(Hina) xddub ybn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙