Ugovor obuhvaća dizajn, modelska ispitivanja, projektiranje i gradnju broda kapaciteta 599 putnika za prijevoz putnika i pružanje restoranskih usluga, rečeno je prigodom potpisivanja ugovora.
Glavni direktor Brodarskog instituta Vladimir Koroman nije htio govoriti o cijeni broda pojašnjavajući da je tako dogovoreno s naručiteljem ali je istaknuo da potpisivanjem ugovora Brodarski institut ulazi na tržište zapadnoeuropskih zemalja i dokazuje svoju konkurentnost pred zahtjevnim kupcima.
Razlozi zbog kojih smo dobili posao u jakoj konkurenciji britanskih i zapadnoeuropskih dizajnera, projektnih ureda i brodogradilišta su kvalitetan projekt i dizajn, prihvatljiva cijena i brza izrada broda, naglasio je Koroman.
Katamaran će se graditi u brodogradilištu Tehnomont u Puli, a unutrašnjost broda opremit će Metalika iz Sevnice u Sloveniji. Po Koromanovoj procjeni, gotovo polovica brodske opreme bit će iz Hrvatske.
Brod će biti dug 37 metara, a širok 14,6 metara, maksimalni gaz bit će 1,45 metara, visina 7,65 metara, a najveća brzina 12,5 čvorova.
Posebnosti broda su suvremeni dizajn eksterijera i interijera, kao i vrlo mala potrošnja goriva koja se postiže posebno oblikovanim asimetričnim trupovima katamarana.
Također ga odlikuju brojna inovativna rješenja poput integriranog sustava nadzora i upravljanja brodskim sustavima, automatsko upravljanje sadržajem balastnih tankova koje će omogućiti automatsko podešavanje brodskoga gaza u uvjetima brze izmjene plime i oseke, te ekološki izvori energije - biodizel i solarni paneli.
Svečana primopredaja katamarana obavit će se u Londonu, prije početka Olimpijskih igara koje se trebaju održati od 27. srpnja do 12. kolovoza 2012. godine.