Nakon sastanka Šišljagić je izjavio kako Slobodna zona, koja je do sada pružala različite pogodnosti investitorima, postupno gubi dosadašnje povlastice, a s ulaskom Hrvatske u Euorpsku uniju poduzetnici ih u toj zoni više neće imati.
Ocijenio je kako je riječ o velikom prostoru koji je u potpunosti komunalno i infrastrukturno opremljen te stoga zanimljiv potencijalnim ulagačima pa su županijske i gradske vlasti taj prostor odlučile postupno prenamijeniti u gospodarsku zonu, pri čemu će jedan od poticaja budućim ulagačima biti bitno smanjeni komunalni doprinos.
Šišljagić je kazao i kako će čelnici gradske i županijske uprave uskoro održati sastanak s predstavnicima Hrvatskih željeznica (HŽ), jer to javno poduzeće, kako navodi, planira izmještanje svoga regionalnog centra iz Osijeka.
Kazao je kako će se Upravu HŽ-a argumetnima nastojati uvjeriti da Osijek treba ostati regionalni centar toga poduzeća jer se na osječkom području križaju paneuropski cestovni i željeznički koridori.
Gradonačelnik Bubalo ponovio je kako se gradska uprava zauzima za izlazak iz vlasničke strukture osječke Zračne luke jer drži da bi privatni kapital bolje upravljao tim objektom od države koja je sada većinski vlasnik.
Smatramo da djelovanje Zračne luke u ovome trenutku nije zadovoljavajuće, a i broj letova Croatia Airlinesa je zanemariv u odnosu na potrebe građana ovoga područja, ustvrdio je Bubalo.
Dodao je kako ne smatra da bi eventualna prodaja gradskog udjela od 25 posto u nečemu što donosi gubitke bila "rasprodaja obiteljskog srebra", te da sadašnja vlasnička struktura gradskoj i županijskoj vlasti ne daje mogućnost utjecaja na poslovnu politiku Zračne luke.
(Hina) xivuc yds