Prihodi od prodaje Grupe iznosili su 797,1 milijuna kuna i u odnosu na prvo tromjesečje lani povećani su za 2 posto.
Rast prodaje zabilježila su oba Podravkina poslovna područja, prehrana i pića te te farmaceutika.
Prihod od prodaje područja prehrane i pića iznosio je 636,2 milijuna kuna, što je rast za 2 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine.
Iz Podravke pritom napominju kako će povećanje prodaje zbog uskrsnih blagdana, koje je prošle godine bilo vidljivo u prvom tromjesečju, ove godine biti vidljivo u drugom tromjesečju.
Područje farmaceutike u prva tri mjeseca ove godine ostvarilo je prodaju u iznosu od 160,9 milijuna kuna, što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje porast za 3 posto.
Grupa Podravka je u prvom tromjesečju zabilježila pad prodaje na domaćem tržištu dok su sva inozemna tržišta ostvarila rast prodaje.
Prihod od prodaje na tržištu Hrvatske iznosio je 344,2 milijuna kuna, što je u odnosu na prvo tromjesečje lani pad za 4 posto. U ukupnoj prodaji Podravke hrvatsko tržište ima udio od 43,2 posto.
Prodaja na inozemnim tržištima porasla je za 7 posto, na 452,9 milijuna kuna, pa je udio inozemnih tržišta u ukupnoj prodaji porastao na 56,8 posto.
Iz Podravke pritom ističu da je najveći rast prodaje ostvaren na tržištu zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka (18 posto), a značajan je porast ostvaren i na tržištima jugoistočne Europe (5 posto), srednje (6 posto) i istočne Europe (7 posto).
Operativni troškovi Grupe Podravka u prvom su kvartalu ove godine iznosili 754,6 milijuna kuna, što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje porast za 4 posto.
Na taj su rast najviše utjecali troškovi prodanih proizvoda (483,2 milijuna kuna ili 4 posto više nego u prvo tromjesečju lani), a što je povezano s porastom prodaje. Porasli su i opći i administrativni troškovi (za 14 posto, na 61,9 milijuna kuna), na što su, kako navode iz Podravke, najviše utjecali troškovi otpremnina, amortizacije te povećane rezervacije.
Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka u prvom je tromjesečju ove godine iznosila 42,7 milijuna kuna i porasla je u odnosu na isto razdoblje lani za 48 posto, što ej rezultiralo porastom operativne marže (EBIT marže) na 5,4 posto.
Ostvarena neto dobit Grupe Podravka iznosi 25,8 milijuna kuna, a korigira li se za usklađenje vrijednosti obveznica (3,8 milijuna kuna) i otpremnine (3,5 milijuna kuna) tada neto dobit iznosi 33,1 milijun kuna, navodi se uz ostalo u izvješću.