Građani će tako u poštanskim uredima moći obaviti sve usluge koje banka nudi u svojem portfelju, a puni spektar usluga bit će dostupan od svibnja ove godine, priopćili su Hrvatska poštanska banka i Hrvatska pošta.
Poštanski uredi će građanima nuditi redovite bankarske proizvode i usluge - uplatu i isplatu novca, otvaranje tekućih računa i žiro-računa građana, oročenja depozita, ugovaranje stambene i drugih oblika štednje, zatim kupnju udjela u HPB investicijskim fondovima, zaprimanje zahtjeva za SMS uslugom ili internet bankarstvom, zaprimanje zahtjeva za kredite građanima i kartičnog poslovanja.
Osim toga, klijentima banke i svim građanima dostupna je mogućnost podizanja gotovine putem POS uređaja HPB-a u gotovo svakom poštanskom uredu, što pored bančine bankomatske mreže čini najrasprostranjeniju isplatnu mrežu od preko 1.300 uređaja.
Zahvaljujući ovom strateškom povezivanju svi klijenti HPB-a dobit će najrasprostranjeniju i najdostupniju mrežu kroz koju će moći obavljati svoje financijske transakcije, kazao je predsjednik Uprave HPB-a Čedo Maletić napominjući kako su kroz urede Hrvatske pošte u mogućnosti svoje usluge nuditi gotovo u svakom kutu zemlje.
Predsjednik Uprave Hrvatske pošte Robert Jukić kazao je kako u skoroj budućnosti namjeravaju i poslovnim subjektima ponuditi bankarske proizvode i usluge u mreži svojih poslovnica.
Namjera im je omogućiti poslovnim subjektima u svakom poštanskom uredu obavljanje svih onih transakcija koje mogu obaviti u poslovnici banke.
Prvi ugovori o poslovnoj suradnji HP-a i HPB-a zaključeni su još 1993. godine.