Karlovačka pivovara od 2003. godine članica je jednog od vodećih europskih pivara Heinekena i od tog vremena poduzete su značajne investicije od preko 448 milijuna kuna uloženih u unapređenje ukupnog poslovanja, istaknuto je na predstavljanju.
U ime Heineken grupe generalni direktor za regiju Središnje Europe Michel Egeler rekao je da je kao direktor koji poznaje i nadgleda rad Heinekenovih pivovara u deset zemalja ponosan na rezultate i kakvoću proizvoda Karlovačke pivovare pohvalivši tradiciju od 157 godina proizvodnje piva u Karlovcu.
Kazao je kako je ulaskom Karlovačke pivovare u Heineken 2003. započeo i novi razvoj i rast tržišnog udjela, tako da sada drži drugo mjesto, a namjera je, najavio je, preuzeti i prvo mjesto. Karlovačka pivovara 2003. je držala 18 posto hrvatskog tržišta, a sada taj udio iznosi 26,1 posto.
Predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher kazao je da će pročistač, kada od slijedećeg tjedna kada bude pušten u probni rad, znatno doprinositi očuvanju okoliša.