Po podatcima istraživanja, provedenog na reprezentativnom uzorku od tisuću građana, koji imaju više od 15 godina, televiziju za informiranje koristi njih 57 posto, 19 posto informacije dobiva putem interneta, deset posto iz dnevnih novina, osam posto iz više raznih medija, a šest posto s radija.
Žene su nešto sklonije televiziji kao izvoru informacija od muškaraca, odnos je 59 prema 54 posto. Također i osobe starije dobi pokazuju naklonost televiziji kao izvoru informiranja - od 45 do 54 godina, 62 posto, a više od 65 godina čak 84 posto. Osobe nižeg stupnja obrazovanja koriste televiziju za informiranje između 68 i 78 posto.
Televizija kao prvi izbor najprisutnija je u Slavoniji (79 posto), Lici, Kordunu i Banovini (63 posto), Sjevernoj Hrvatskoj (61 posto), Istri, Primorju i Gorskom kotaru (59 posto), a najmanje u Dalmaciji (47 posto) i Zagrebu s okolicom (43 posto).
Internetom se u Hrvatskoj koristi ukupno 58 posto građana, od čega njih gotovo dvije trećine i za informiranje o dnevnim događajima, a vidljive su razlike po regijama. Najviše se koristi u Zagrebu i Dalmaciji (24 posto) te Istri, Primorju i Gorskom Kotaru (18 posto) i Sjevernoj Hrvatskoj (17 posto), pa u Lici, Kordunu, Banovini (15 posto) i Slavoniji (10 posto).
Za informiranje internet najviše odabiru mlađe osobe od 15 do 17 godina, njih 56 posto, od 18 do 24 godine 47 posto, od 25 do 34 godine 35 posto, a samo dva posto starijih od 65 godina.
Preferiranje interneta definira i stupanj obrazovanja, najviše ga koriste osobe sa srednjom stručnom spremom ili gimnazijom (23 posto) i visokoobrazovani (29 posto).
Dnevne novine kao glavni izbor informacija izabralo je najviše stanovnika Dalmacije, 18 posto, te Istre, Primorja i Gorskog Kotara, 13 posto, te dobna skupina od 18 do 24 godine (13 posto).
Više različitih izvora dnevnog informiranja najviše ističu građani Zagreba s okolicom (19 posto), odnosno oni koji žive u gradovima s više od 100 tisuća stanovnika (11 posto) i osobe s visokom školskom spremom (14 posto).