Neto dobit nizozemske pivovare popela se na 1,44 milijarde eura (1,95 milijardi dolara), u usporedbi s 1,02 milijarde u prethodnoj godini, pokazuju tvrtkini podaci.
Prihodi su porasli 9,5 posto na 16,1 milijardu eura.
Heineken je obiteljska tvrtka i ne objavljuje tromjesečne poslovne rezultate.
Neto dobit poduprlo je rezanje troškova i jednokratni prihod od prodaje imovine u visini 199 milijuna eura.
Prihodi su pak poskočili zahvaljujući 7,8 milijardi dolara vrijednoj kupnji meksičkog proizvođača pive Femsa, vlasnika brendova poput Dos Equisa i Tecatea. Ako se isključi utjecaj te akvizicije, prihodi su pali 2,2 posto, budući da povećanje cijena nije bilo dovoljno da se nadoknadi pad obujma prodaje.
Heineken je priopćio da objavljeni rezultati odražavaju "izazovne, ali poboljšane" gospodarske uvjete u svijetu.
U tvrtk očekuje da će potrošači u Latinskoj Americi, Aziji i Africi ove godine kupovati više njezinih lager piva i ostalih pića dok bi oni u Europi i Sjedinjenim Državama trebali biti oprezni, s obzirom na poboljšano stanje u gospodarstvu ali i višu nezaposlenost i mjere štednje.