Po njegovim riječima, premda je vlasničko pitanje riješeno te je vlada preko ministarstva financija postala stopostotni vlasnik tvrtke "Uljanik - TESU", problemi toga perspektivnog izvoznika i dalje se teško rješavaju, uz zanemarivo sudjelovanje vlasnika.
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, kazao je Kutlača, traži od "Uljanik TESU-a" potpisivanje sporazuma o koncesiji kao da je TESU još sastavni dio "Uljanika" i kao da je TESU-ovo pomorsko dobro riješeno sporazumom između vlade i pulskog brodogradilišta.
Iako je bilo planirano, to se, podsjetio je, nije dogodilo, već je TESU izdvojen iz paketa unatoč činjenici da ta tvrtka zauzima 31 tisuću hektara ili 10 posto površine o kojoj se raspravljalo kad se rješavalo "Uljanikovo" pomorsko dobro.
"Umjesto sporazuma o pomorskom dobru u TESU je stigao spomenuti sporazum o koncesiji, koji je nadzorni odbor odbio potpisati, a na temelju kojeg bi ta tvrtka trebala državi uplaćivati pola milijuna kuna na godinu", kazao je Kutlača.
Smatra kako bi najpoštenije bilo izboriti se da TESU nije pomorsko dobro te da mu budu vraćene nekretnine, a ako ostane pomorsko dobro, drži Kutlača, trebalo bi se dogovoriti o odšteti i koncesiji.
Dodao je kako je, primjerice, "Uljanik" dobio odštetu od 1,5 milijarda kuna, a kako zauzima oko 10 posto površine "Uljanika", TESU bi trebao dobiti odštetu od oko stotinu milijuna kuna, iako to nije realno.