Zakon je potrebno, rekao je državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Danijel Mileta, uskladiti sa Zakonom o koncesijama koji predviđa uvjete, postupak, način i druga pitanja u svezi davanja koncesija, a u konkretnom slučaju to će se ubuduće odnositi i na zračne luke. Kao razlog što vlada traži da se zakon izmijeni po hitnom postupku navodi što skoriji početak realizacije projekta izgradnje novog putničkog terminala i stajanke u Zračnoj luci Zagreb.
Izmjene predviđaju mogućnost davanja koncesije radi gradnje i upravljanja zračnom lukom, što do sada nije bio slučaj, definiraju da rok koncesije može biti do najviše 40 godina te utvrđuju koncesijsku naknadu. Određuje se i državni interes kod gradnje zračnih luka te postupak izvlaštenja nakretnina za takvu gradnju, kako bi se izbjegla mogućnost zaustavljanja projekta zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa.
U prijepodnevnom dijelu zasjedanja od saborskih klubova u raspravi je sudjelovao samo HDZ-ov, u ime kojega je Gari Cappelli rekao da će stupanjem na snagu predloženih izmjena konačno biti moguće u koncesiju dati zračne luke ili pojedine njihove usluge. Napomenuo je da će naknada za koncesiju biti prihod državnog proračuna koji će se dijeliti između gradova i županija sukladno njihovim udjelima u vlasništvu zračne luke. U slučaju Zračne luke Zagreb prihod od naknade tako će dijeliti država, Zagrebačka županija te Zagreb i Velika Gorica, rekao je Cappelli. Očekuje da će se sličan investicijski projekt uskoro primijeniti i u riječkoj zračnoj luci, koja je, upozorio je, u vrlo lošem stanju i "naprosto vapi za investicijom".
O prijedlogu izmjena Zakona o zračnim lukama Hrvatski sabor će raspravu nastaviti nakon popodnevne stanke.