Tvrtka sa sjedištem u Londonu izvijestila je u utorak da su zahvaljujući poskupljenju piva njezini prihodi u trećem fiskalnom tromjesečju porasli za šest posto.
Pritom je snažan rast obujma prodaje u Aziji i Africi nadomjestio blagi pad u Sjevernoj i Južnoj Americi u razdoblju od listopada do prosinca, kada tvrtka uvelike ovisi o navikama ljetnog pijenja piva na tržištima u Južnoj Africi i Latinskoj Americi.
Veliko iznenađenje predstavljala je Europa, gdje je obujam prodaje ostao nepromijenjen, nasuprot očekivanom padu, pri čemu je rast u Velikoj Britaniji i Ukrajini bio protuteža padu na ruskom i češkom tržištu.
SABMiller inače ostvaruje više od 80 posto zarade na tržištima u nastajanju poput Kolumbije, Južne Afrike, Poljske i Kine, gdje sada primjećuje znakove oporavka. Na razvijenim tržištima konzumaciju piva i dalje koči visoka nezaposlenost.