Istaknuvši da je njihov minus u postocima znatno manji od pada ukupnog IT tržišta u Hrvatskoj, a koji po analizama kuće IDC Adriatics iznosi oko 5 posto, direktor poslovanja i marketinga Microsofta Hrvatska Marko Makovac naglasio je da su ove godine zapravo po ostvarenjima slični lanjskoj.
Za ovu je godinu kazao i da je bila izazovna, a kako njima poslovna godina traje od lipnja do lipnja, i sada tek završava polovica, još nemaju konkretnih financijskih pokazatelja, ali očekuju da će biti u skladu s očekivanjima.
Najvećim uspjehom u ovoj godini smatraju što je tvrtka Microsoft Hrvatska u nedavnom globalnom istraživanju Microsofta svrstana na drugo mjesto po zadovoljstvu korisnika (iza prve Grčke), dok je u kategoriji IT profesionalaca prva na svijetu.
Generalni direktor Microsoft Hrvatska Ivan Vidaković istaknuo je pak da se u svojoj prvoj godini rada u toj tvrtki bavio upravo najviše transformacijom tvrtke i to u smjeru da je 'korisnik u centru svega'.