Na temelju izračuna DOP-a, HGK i HR PSOR dodjeljuju godišnje nagrade poslovno uspješnim i društveno odgovornim tvrtkama.
Anketni upitnici poslani su na 1.500 adresa likvidnih i solventnih tvrtki koje u 2009. nisu poslovale s gubitkom, rekla je direktorica Sektora za industriju HGK Zoja Crnečki. Tvrtke koje nisu dobile upitnik, a žele sudjelovati u natjecanju mogu se javiti u HGK i on će im biti poslan.
Upitnik su dosad otvorile 93 tvrtke, a 39 ih je dovršilo ispunjavanje čime je dostignut prošlogodišnji rezultat, rečeno je na konferenciji.
Anketa je otvorena do kraja godine, a nagrade društveno najodgovornijim tvrtkama bit će uručene na dodjeli nagrada HGK Zlatna kuna.
DOP je pokazatelj koji omogućuje procjenu društveno odgovornih politika i praksi poduzeća i usporedbu s drugim tvrtkama.
Vrednuje se šest osnovnih područja koja su razrađena u konkretne pokazatelje. To su ekonomska održivost, uključenost DOP-a u poslovnu strategiju, radna okolina, upravljanje okolišem, tržišni odnosi i odnosi sa zajednicom.
Uvjet za sudjelovanje u natječaju za nagradu je ekonomska stabilnost tvrtaka i uspješnost poduzeća po pokazateljima koji se upotrebljavaju u izboru poduzeća za nagradu Zlatna kuna.
Metodologija indeksa DOP-a rađena je prema sličnim pokazateljima kao što su Business in the Community CR Index i Dow Jones Sustainability Index.