AZTN je u postupku koji je pokrenuo po službenoj dužnosti utvrdio kako su tipski ugovori koje je KMAG sa svojim ovlaštenim serviserima sklapao od 1. siječnja 2006. sadržavali odredbe protivne Uredbi o skupnom izuzeću sporazuma o distribuciji i servisiranju motornih vozila.
Riječ je prije svega o odredbi kojom KMAG obvezuje svoje ovlaštene servisere da pri svim popravcima, u jamstvenom roku i izvan njega, moraju ugrađivati rezervne dijelove koje su obvezni nabavljati isključivo od KMAG-ovih dobavljača.
Druga se odredba odnosi na trajanje ugovora o servisiranju koji je bio prekratak, ograničen na 12 mjeseci, dok Uredba propisuje sklapanje takvih ugovora na rok od 5 godina ili na neodređeno vrijeme.
Kako se takve ugovorne odredbe smatraju zabranjenim sporazumima u smislu propisa o zaštiti tržišnog natjecanja, AZTN je rješenjem naložio KMAG-u njihovo brisanje iz važećih ugovora.
AZTN je na zahtjev Ministarstva mora, prometa i infrastrukture donio prethodno obvezujuće mišljenje o sukladnosti Nacrta prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu sa Zakonom o državnim potporama.
Po mišljenju AZTN-a, nacrt sadrži državne potpore u obliku naknada za pružanje javne usluge, čija dodjela treba biti usklađena s Uredbom o uvjetima i postupku davanja koncesije za obavljanje javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom prometu.