Zrakoplov "concorde" u vlasništvu francuske tvrtke Air France zapalio se i srušio 25. srpnja 2000., nekoliko minuta nakon polijetanja u Parizu, u nesreći u kojoj je poginulo 100 putnika, uglavnom njemačkih državljana na putu u New York, te devet članova posade i četiri osobe na tlu.
Sud u Pontoiseu, sjeverno od Pariza, za nesreću krivi loše održavanje zrakoplova jer je komadić otkinuta metala sa zrakoplova tvrtke Continental Airlines, koji je poletio netom prije "concordea", dospio pod kotače "concordea" i probušio ih, a komadići tih kotača dospjeli su u njegove spremnike i izazvali koban požar zrakoplova.
Continental Airlines odbacivao je optužbe da je komad metala, koji se otkinuo s njegova zrakoplova, mogao uzrokovati nesreću. Taj komad izrađen od titana izazvao je puknuće gume zrakoplova, a gumeni komadići probili su spremnik goriva te se zrakoplov zapalio i udario u hotel.
Branitelji Continentala, koji su tijekom suđenja tvrdili da je "concorde" već gorio kad je naletio na taj komad titana, dovodili su u pitanje održavanje "concordea" i njegovu pripremu za taj let, a najavili su i žalbu na presudu.
Continental, za koji je sud u ponedjeljak odlučio da je kriv, osuđen je za sada na 200.000 eura kazne, a njegov mehaničar na 15-mjesečnu uvjetnu zatvorsku kaznu. Optužbe su oslobođeni drugi mehaničar i bivši čelnik Concordeova programa. Međutim, današnja odluka suda da je Continental kriv otvara vrata za nova potraživanja odšteta u desetcima milijuna eura. Obitelji žrtava već su dobile odštete, ali je, primjerice, Air France sa svoje strane još u tijeku procesa protiv Continental Airlinesa podignuo tužbu tražeći 15 milijuna eura odštete s pripadnim kamatama od 2000. zbog narušena ugleda.